Een storing of defect aan uw elektrische installatie? Met Luminus EnergieAssist 24/7 zoeken we snel een oplossing voor u, of het nu dag of nacht is. Want voor uw bedrijf telt elke seconde. Contacteer ons via het gratis nummer 0800 911 11.
Luminus EnergieAssist 24/7 staat u bij in geval van een defect aan uw elektrische installatie, 24 uur op 24 en 7 dagen op 7.
Voor welke problemen kan ik contact opnemen?
Luminus biedt telefonisch ondersteuning bij een storing aan uw elektrische binneninstallatie ná de meter, waardoor u zonder stroom of licht valt. Concreet gezien gaat het om defecten aan de zekeringkast of aangesloten vaste elektrische leidingen. Denk bijvoorbeeld aan een gesprongen zekering of de verliesstroomschakelaar.
Wie krijg ik aan de lijn?
Via het gratis nummer 0800 911 11 komt u in contact met een collega van ons professioneel team, die eerst telefonisch een diagnose telefonisch stelt. Indien er geen oplossing op afstand mogelijk is, sturen we zo snel mogelijk een erkend vakman ter plaatse. Belt u voor 10 uur, dan is er geen wachttijd en komt de vakman nog dezelfde dag langs.
Wie voert de herstelling uit?
Een door Luminus erkende en gecertificeerde vakman zorgt voor diagnose, bestek en herstelling tegen een correct en gegarandeerd marktconform tarief. U betaalt bovendien geen extra kosten omwille van de noodsituatie.
Wat kost deze dienst?
Luminus neemt tot twee keer per kalenderjaar de verplaatsingskosten van de technicus en een werktijd van 2 uur voor zijn rekening. Ontdek hier bij welke producten en pakketten deze service gratis is inbegrepen. Eventuele bijkomende kosten (onderdelen, extra uren,…) zijn niet inbegrepen.